Klanttevredenheid Yellow-online

- 30 juni 2015



Binnen de wereld van internet-marketing is transparantie erg belangrijk. Vanuit Yellow-online proberen we de resultaten en effectiviteit van onze online-marketingcampagnes zo inzichtelijk mogelijk te maken, of u nu een ervaren marketingexpert bent of pas net werkzaam bent in de online marketing, onze manier van rapporteren is voor iedereen begrijpelijk. Klantcontact staat bij ons hoog in het vaandel, we plannen regelmatig afspraken in met onze klanten om ervoor te zorgen dat beide partijen nauw betrokken blijven bij de ontwikkelingen en op dezelfde golflente blijven zitten. Om te peilen hoe de vlag er nu bij hangt hebben we Markteffect gevraagd een onderzoek te doen naar onze dienstverlening onder onze bestaande klanten.

Wat zeggen klanten zoal over Yellow-online?

Vanuit Markteffect is de vraag gesteld wat klanten van Yellow-online vinden. Hieronder staan een aantal reacties:

 

- Adequate reacties op e-mails en telefoon, goed advies.

- Betrokken bij de klant, veel contact en adviserend sterk.

- Prettige mensen, ze denken mee, ze werken transparant.

- Ze maken zoekmachine marketing begrijpelijk, komen afspraken na en zijn creatief in voorstellen.

- Ze overtreffen onze verwachtingen, ze leveren binnen tijd en budget.

- Altijd correcte metingen van de statistieken die we iedere keer krijgen. De samenwerking verloopt goed.

 

De algemene tevredenheid van onze klanten wordt beoordeeld met maar liefst een 8.3! Die mogen we in onze zak steken. Hier zijn wij erg blij mee, maar we zullen blijven werken aan de hoogst haalbare mate van klanttevredenheid van klanten.

 

Bekijk de tevreden klanten van Yellow-online via onze referenties.

 

Ga terug naar overzicht