Google evenementen

- 12 april 2016



In samenwerking met Google organiseren wij voor onze klanten en ambassadeurs met regelmaat leuke en vooral leerzame online marketing evenementen. Tijdens deze evenementen praten wij onze klanten bij over de laatste online ontwikkelingen, innovaties en bekijken we gezamenlijk hoe we online meer resultaat kunnen behalen. Van strategische kennissessies waarbij we echt de diepte in duiken en het online landschap verkennen tot gezellige evenementen waarbij we onder het genot van een hapje en drankje op een laagdrempelig manier praten over de laatste online mogelijkheden. Hoe we het evement samen met Google ook vormgeven, de doelstelling is altijd om samen online nog succesvoller te zijn!

 

 

Voorbeeld hiervan is het komende evenement voor CC-040, een netwerk met communicatieprofessionals in Eindhoven. Samen met onze Agency Development Manager Thomas Donker bespreken we op dinsdag 24 mei 2016 het nut en de noodzaak van het See-Think-Do model. Avinash Kaushik, Google's Digital Marketing evangelist, ontwikkelde het See-Think-Do model. Een basis framework waarop kan worden teruggegrepen in de snel veranderende online wereld.

 

 

Het model belicht in welke fase een klant zich begeeft en hoe hierop kan worden ingespeeld. Welke online kanalen passen het beste bij de online doelstellingen, de gewenste doelgroep en op welke wijze moet hiermee gecommuniceerd worden. Uiteindelijk gaat het om in de juiste fase, via het juiste online kanaal, de juiste boodschap, aan de juiste doelgroep te tonen.

 

 

Heeft u interesse in het evenement van CC-040 of wilt u voor uw eigen organisatie of bedrijf eens een leerzaam evenement met Google organiseren? Samen met Google en ons uw evenement organiseren? Neem contact met ons op!

 

 

 

Ga terug naar overzicht