Yellow Online header image

Conversie Optimalisatie

040-292 02 05 Neem contact met ons op

Wat betekent 1% meer conversie voor jou?

Heb je veel bezoekers op je website, maar blijft de conversie achterwege? Dat is vervelend. Je hebt immers zoveel tijd en energie gestoken in de website en/of webshop! Hij ziet er prachtig uit en heeft ook genoeg gekost… Nu is het tijd om te converteren en winst te gaan maken. Maar dat blijft uit. Waar ligt dat aan? Wat zou je ervan vinden als het aantal conversies met 1% zou stijgen? Of als de gemiddelde bestelwaarde zou toenemen? Yellow-Online ontzorgt en faciliteert in conversie optimalisatie, oftewel CRO.

Leads opkrikken én webshop inkomsten verhogen

Als online marketing bureau hebben we van elk vakgebied specialisten in huis. Onze conversie optimalisatie specialisten brengen in kaart waarom jouw website zijn doelstellingen niet haalt. Dit gaat verder dan de harde webshop conversie. Een conversie kan ook het bereiken van een contactpagina zijn, het invullen van een formulier of het downloaden van een white paper. Met andere woorden: conversie optimalisatie is niet alleen interessant voor een bedrijf dat via een webshop producten verkoopt. Ook voor een dienstverlenende organisatie loont conversie optimalisatie de moeite.

Testen en doortesten

Elke website is anders en streeft andere doelen na. Daarom leveren wij maatwerk. Waar loopt het spaak? Dient het bestelproces aangepakt te worden? Straalt de website genoeg autoriteit / professionaliteit / vertrouwen uit? Kan dit aangepast worden door teksten of kleuren van knoppen aan te passen? Deze en meer aanbevelingen geven onze specialisten aan je mee. Jij kiest uiteindelijk wat je met die aanbevelingen doet: pak je ze op met de webbouwer of laat je de uitvoering ervan aan onze specialisten over. In dat laatste geval voeren we A/B testing of multivariate testing uit om na te gaan wat het beste werkt voor jouw website.

Wil jij ook meer succes?

Neem direct contact op voor de juiste strategie.




Conversiepercentage verhogen

Haal het onderste uit de kan met je website. Met een vergrootglas en een reeks tools onderzoeken we de huidige website en zijn struikelblokken.

  • Wat is het huidige conversiepercentage?
  • Wat is het totaal aantal maandelijkse bezoekers?
  • Welk kanaal zorgt voor de meeste en minste conversies?
  • Hoe ziet het bestelproces/ leadgeneratie proces er uit?
  • Waar haken bezoekers af?

De verbeterpunten formuleren we in een plan van aanpak. Hierin lees je de te behalen slagen in de backend en de frontend van de website. Denk daarbij aan het verbeteren van grafische elementen of het optimaliseren van teksten en bewoordingen. Maar ook complexe technische materie wordt in het document besproken zoals bijvoorbeeld het verminderen van de laadtijd.

Plan een vrijblijvende afspraak in om eens in kaart te brengen wat voor jou de mogelijkheden zijn op het gebied van conversie optimalisatie.

Vragen over Conversie Optimalisatie?

Onze CRO specialist Xander Horvath of een van zijn collega's helpt je graag verder.

Xander Horvath Secondaire teamlid afbeeldingXander Horvath
Laden..

Onze laatste klantcases

Meer klantcases