Yellow Online header image

Google Ads (SEA)

040-292 02 05 Neem contact met ons op

Google Ads (SEA)

Een prachtige website die bijna niets oplevert. Hoe frustrerend is dat? En nog belangrijker: hoe voorkom je dat? Google Ads (voorheen Google Adwords) kan je helpen om een opvallende positie binnen Google te verkrijgen, waardoor je optimaal vindbaar bent voor je potentiële klanten. De gecertificeerde Ads specialisten van Yellow-online kunnen je hierbij helpen. 

Onze werkwijze

Om tot een goed plan van aanpak te komen bundelen we de krachten. We horen graag van jou als opdrachtgever wat je wil bereiken met Google Ads, welke producten of diensten gepromoot moeten worden, wat wij moeten weten over jouw markt en hoe we daar slim op in kunnen spelen. Op basis van deze gegevens en onze expertise starten we met een plan van aanpak. En, omdat elk bedrijf uniek is, maken we altijd een plan van aanpak op basis van jouw doel- & vraagstelling.

Als ons plan van aanpak aansluit bij jouw wensen gaan we van start. Je hebt direct contact met de specialist die ook jouw campagnes en rapportages verzorgt. Samen bespreken jullie de voortgang en eventuele aanpassingen. Daarnaast komen we regelmatig samen met onze accountmanager, specialisten en jou om nog eens extra in te zoomen op de doelstellingen, voortgang en nieuwe ontwikkelingen. Ook ontvang je elke maand een overzichtelijke rapportage met de prestaties van jouw campagnes.

Hoe werkt Ads?

SEA staat voor Search Engine Advertising. Ads (voorheen AdWords) is het advertentieprogramma van Google en is vergelijkbaar met een online veilingsysteem. Elke keer dat er een zoekopdracht in Google wordt ingevoerd, dan gaat een veiling van start. Adverteerders die gevonden willen worden op deze zoekopdracht doen vervolgens een bod.

De combinatie van de hoogte van het bod en factoren als relevantie, kwaliteit van de landingspagina en CTR (doorklikratio) bepaalt uiteindelijk welke advertentie vertoond wordt en waar.

Pas als er op jouw advertentie wordt geklikt, betaal je. Dit noemt Google het PPC (pay-per-click) model. Als adverteerder kun je dus zelf bepalen wat je maximaal bereid bent te betalen, zodat je de volledige controle houdt over je budget.

Wil jij ook meer succes?

Neem direct contact op voor de juiste strategie.




Haal het maximale uit je Ads campagne

Als meerdere adverteerders bieden op hetzelfde zoekwoord, dan zal de CPC-ratio (cost-per-click) toenemen. De sleutel tot een succesvolle Search-campagne is een goed doordachte strategie. Elke euro die je investeert moet immers méér opleveren.

Yellow-online is Google Premier Partner. Dit is de hoogste partnerstatus die Google toekent aan online marketing bureaus. Al onze specialisten weten het veilingprogramma – en dus ook jouw campagnes – op de juiste wijze te interpreteren en te optimaliseren. Wat mag een bestelling of aanvraag kosten? En hoe ga je zo snel mogelijk jouw doelstellingen overtreffen?

Klaar om jouw resultaten te overtreffen met zoekmachine adverteren?
Bel met ons of vraag vrijblijvend een offerte aan.

Vragen over Google Ads (SEA)?

Onze SEA specialist Kay Volleberg of een van zijn collega's helpt je graag verder.

Kay Volleberg Secondaire teamlid afbeeldingKay Volleberg
Laden..

Onze laatste klantcases

Meer klantcases