Yellow Online header image

JumpXL

040-292 02 05 Neem contact met ons op

Jump XL is de grootste trampolinepark keten van Nederland met vestigingen in Nederland, België, Duitsland en Polen. Met activiteiten voor de jongste en de wat oudere jeugd is Jump XL een succesvolle organisatie en voor ouders van vele kinderen en tieners een betaalbaar dagje uit.

Naamsbekendheid vergroten en zoveel mogelijk reserveringen genereren

Jump XL maakt een explosieve groei mee en breidt in rap tempo uit met nieuwe vestigingen in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Polen. Bij de opening van een nieuw park is het van belang dat er eerst naamsbekendheid wordt gegenereerd. De doelgroep in dit gebied is nog niet bekend met het merk en moet nog een voorkeur ontwikkelen voor trampolinepark Jump XL. Display en Youtube campagnes spelen hierin de hoofdrol aangezien de doelgroep veelvuldig op dit online kanaal te vinden is. Met terugkerende banners en video’s wordt Jump XL meer en meer bekend onder de doelgroep.

In de Google zoekmachine komen vervolgens de search campagnes in actie. Zoekt de doelgroep naar een locatie om een kinderfeestje te vieren? Zijn zij op zoek naar een trampolinepark in de buurt? Of zijn zij al bekend met Jump XL en zoeken zij naar een specifieke Jump XL locatie? Dan zorgen wij ervoor dat Jump XL duidelijk zichtbaar is in de Google zoekmachine met een aantrekkelijke advertentie.

Going abroad

Naast de Nederlandse vestigingen van Jump XL verzorgt Yellow-online ook Adwords campagnes voor buitenlandse vestigingen in Frankrijk en Duitsland.

De Adwords campagnes van Jump XL bestaan uit de volgende onderdelen:

  • Search
  • Display
  • Remarketing
  • Video

Voor enkele vestigingen is daarnaast ook een Bing campagne actief.

Om de campagnes optimaal te laten draaien, is er een nauwe samenwerking met de manager van elke vestiging. Op die manier kunnen we snel en gemakkelijk inspelen op nieuwe acties en activiteiten en sturen we de campagne extra bij wanneer nodig. Maandelijks ontvangen de vestigingsmanagers een rapportage met de resultaten van de online campagnes. Zo hebben zij altijd een recent overzicht van de verzamelde data.

Inzicht brengen in reserveringen en omzet

Jump XL vestigingen bieden een diversiteit aan activiteiten, zoals bijvoorbeeld fun jump, kinderfeestjes en trampolinefitness . Daarmee spreken zij niet alleen de jongste doelgroep aan, maar ook de wat oudere jeugd. Alle activiteiten zijn vastgelegd in het reserveringssysteem. Dankzij een koppeling met dit reserveringssysteem is het mogelijk om de online reserveringen van deze activiteiten te meten. Op deze wijze krijgen zowel het hoofdkantoor als de vestigingen een goed beeld van het aantal online reserveringen en de omzet. Ook het aantal reserveringen en omzet cijfers komen terug in de maandelijkse rapportages. Zo kunnen de vestigingsmanagers precies zien wat de Adwords campagne heeft uitgegeven en hoeveel omzet zij hieruit hebben gesleept.

0 %

van de online reserveringen komt direct voort uit een Adwords campagne

0 %

inzicht in reserveringen en opbrengsten via Google Analytics implementatie

0 %

van alle ondersteunende conversies komt uit AdWords

Benieuwd naar de mogelijkheden?




Laden..

Onze laatste klantcases

Meer klantcases